الگوریتم فلوریدا یک الگوریتم بسیار جنجالی که به گوگل در رتبه بندی سایت ها کمک شایانی میکند. در واقع این الگوریتم سئو سایت هارا تحت تاثیر قرار میدهد که موجب افت و یا بالا رفتن رتبه سایت میشود.
الگوریتم فلوریدا چیست؟
الگوریتم فلوریدا در سال 2003 بروز رسانی و ارائه شد وظیفه این الگوریتم تحلیل محتوای سایت است که کلمات کلیدی سرچ کاربر با مطالب نوشته شده یکی باشد و کاربر به جواب سوال خود برسد اگر غیر از این بود آن مطلب یا محتوا از سایت را از رتبه های گوگل حذف میکند و وانمود میکند که مطلب هرزنامه است و به درد نمی خورد.
این الگوریتم موجب شده بسیاری از سایت ها جریمه شده و عملکرد خود را در سایت بهینه سازی کنند.
چگونه با بهروزرسانی الگوریتم فلوریدا مقابله کنیم؟
بسیاری از سئوکاران این الگوریتم را الگوریتم مهاجم میشناسند زیرا باعث ضربه زدن و جریمه شدن سایت میشود.
در این مقاله راه کار های کلیدی توضیح داده شده که با رعایت این چهارچوب ها و قوانین میتوانید از ضرر رساندن الگوریتم فلوریدا در امان باشید.
تمرکز برE-A-T گوگل
E-A-T (مخفف تخصص،اعتبار و اعتماد است)باید در هر استراتژی سئویی که برای سایت چیده میشود این دستور العمل را در نظر گرفت و با دقت در رتبه بندی گوگل م
محتوای سایت را ایمن بنویسید
یکی از فاکتور های مهم دستورالعمل E-A-T حفظ امنیت کاربری است که با دریافت گواهی ssl امنیت خود سایت و کاربران تامین میشود.
اعتماد مخطبان خود را جلب کنید
در بروزرسانی الگوریتم فلوریدا تعامل کاربری مورد بررسی قرار میگیرد که مخاطبان شما باید از سایت شما بسیار راضی بوده باشند و دوباره به بحث تولید محتوای مفید بازمیگردیم که شما با رفع نیاز مشتری باز به سوی شکا خواهد آمد.
سرعت صفحات سایت را بهبود بخشید
شواهد نشان داده است که ترافیک ورودی سایت هایی که سرعت صفحات بالایی دارند بسیار زیاد شده است.میتوان گفت این روش یکی از سیگنالهای نهایی در بررسی رتبه بندی سایت ها در این الگوریتم است.
به همین خاطر توصیه میشود برای کاهش زمان بازگذاری یک صفحه تلاش کنید برخی از راه های افزایش سرعت سایت:
فایل ها،ویدیو ها و عکس های موحود در سایت را فشرده کنید.
زمان پاسخ گویی را بهبود بخشید.
از طریق لینک های داخلی مخاطب را سریع به خواسته اش برسانید.
محتواهای بی کیفیت را حذف نمایید
محتواهایی که طبق دستورالعمل E-A-T رعایت و نوشته نشده اند را از سایت خود حذف نمایید تا مورد تنبیه گوگل قرار نگیرید.
برخی از محتواهای بی کیفیت:
محتوایی با کلمات کوتاه که ارزش چندانی به سایت نمیدهند.
محتواهایی که فاقد هرگونه لینک هستند.
محتواهایی که از لینک های زیادی استفاده شده و کیفیت زیادی ندارند.
محتواهایی که با هوش مصنوعی نوشته شده است.
محتواهایی که تکراری هستند و در سایت های مکرری وجود دارد توسط الگوریتم فلوریدا جریمه میشوند.
- ۰ ۰
- ۰ نظر